Onsdag.


Hehe, när jag ser denna bilden saknar jag den gamla lägenheten, våren, sommare och värme.

Jag älskar den nya lägenheten, där har jag ett eget rum och den är fin, älskar den lilla balkongen och köket ♥

Men det är tiden i den gamla lägenheten jag saknar! Och badrummet, mörkblått kakel och den mega stora spegeln.
Gillade också hur den låg inne i ett studenthus, och när man gick ut hade vi en bra utsikt över Falun.
Men jag är nöjd med stället jag har nu, även om det känns som att den ligger onödigt långt ifrån stan (HEHE)
Det är faktiskt långt och sjukt jobbigt när det är kallt att gå tio minuter en kvart! ;@

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag är fortfarande lite sjuk, men det känns som att jag måste till praktiken.
Sååå toudilooou ~

P.S Niklas tvingar mig att räkna matte ... :( dum!!!!!!!!!
1000 + 1000 + 200... nog för att jag kunde det men ÄNDÅ, HATAR MATTEEEE!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: petra

du är fan inte ensan om att hata matte! <3

2009-09-30 @ 22:07:39
URL: http://chewyfruits.blogspot.com/
Postat av: Niklas

Den förra lägenheten var mysig... <3 Saknar den jätte mycket.. haha, melon-face och allt :')

Men denna lägenheten är bra för att du har ett eget rum och balkong och trevligt grannar under dig haha x'D.



Förlåt älskling... Jag ska göra inte det mera. Ingen mer matteprat. jag älskar dig mest av allting i hela världen och jag skulle inte dejta angelina jolie om hon nu kom upp på min date of the day (A) x'D. Saknar dig så sjukligt mycket!! (hehe, sjukligt. såg du var jag gjorde där? haha x'D)

2009-09-30 @ 23:21:15
URL: http://vendour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0