Torsdag.

Idag tog jag mig upp ur sängen, smällde i mig två ipren, duschade, fixade mig och gick till bussen.
Sjukt kallt är det, jag måste köpa en jacka :(
Känns som att det är 10 minus och september har precis slutat! Ska det vara så? Känns inte som det, det är okej om det börjar bli liiite kallt i  typ november HEHE!

Faktiskt så längtar jag otroligt mycket till julen och tills snön kommer, det är så himla mysigt! Jag har inte längtat efter det såhär mycket sen jag var typ 10!!

När jag stod och väntade på Sofia vid busshålls platsen idag så åkte det en polisbil fylld med poliser förbi mig jättesakta och synade mig, Sofia sa att dom nog letade efter en blond tjackhora med svarta kläder.



Nu ska jag kolla på 2½ men tills Idol börjar :) hihi. ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin du e <3 jag har också blivit sjuk :(

2009-10-01 @ 21:55:02
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Niklas

Jag längtar också tills vintern. Särskilt är julafton <3.

haha, omg :(, inte trevligt :O. vf letade dem efter en tjockhora med svartakläder?

Dumt att dem kollade på dig sådär äckligt. gillar inte polisen.



Hoppas du hittar en jättefin vinterjacka snart :D <3



Du är så fin älskling...



Jag älskar dig

2009-10-02 @ 16:15:46
URL: http://vendour.blogg.se/
Postat av: Niklas

JAGÄLSKARDIGMEDHELAMITTHJÄRTAOCHALDRIGNÅGONSINSKAJAGSLÄPPATAGETOMDIG.JAGGÖRALLTFÖRATTDUSKAVARALYCKLIG.MYLITTLEPRINCESSHOLDMYHANDANDLETITBETHATWAY.JAGÖNSKAATTDUSATTHÄRBREDVIDMIG. I have a wish <3

2009-10-02 @ 22:08:14
URL: http://vendour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0