Söndag.

En seg söndag. Har inte sovit såhär "länge" på väldigt lång tid... eller länge och länge, långt in på dagen kanske jag ska säga!
Hade jävligt svårt att somna igår, så somnade kanske runt 5 - 6 och så vaknade jag vid 12... så det var nog inte så länge iaf.
Igår var jag hemma hos Sofia en stund, kändes lite som att det var för typ lite mer än ett år sen, när det var hon och jag and no one else... typ! :D
Saknar gamla tider, hur allt var förut, problemfritt! (ÖH LOL!?!?!?)
Tog upp min gamla dator och kollade igenom alla bilder jag har på den, och hur många gånger jag än kollar på de bilderna så kommer jag aldrig tröttna, fyfan vad kul vi hade!
Så kommer jag nog känna för de bilder jag tagit nu nästa år med!

Jag vet inte varför men just de bilder från förra sommaren är så himla speciella haha, även om alla är stört fula haha...
Saknar Ella och Frida, våra sena galna nätter.
Saknar Sofia och våra jävla resor och äventyr (haha).
Saknar Robi och allt vad har med honom att göra.

Jag saknar mina vänner, dom är bäst ♥

Men jag saknar även saker som hänt detta året... väldigt mycket.

Om jag fick spola tillbaka tiden till ett ställe och uppleva en sak om igen har jag ingen aning om vart jag skulle stanna, men troligtvis i november 2006 ... :D tihi.


Varför har jag inte sett denna innan? Snart 3 år sen ;_; uh, tiden går för fort.
Haha ♥
Måste varit en av de bästa dagarna i mitt liv, faktiskt, fick så himla många nya vänner, även om inte alla finns kvar nu så har dom betytt väldigt mycket!
Sen fick vi ju se Tegomass och träffa dom, vilket var sjukt.
Tack.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den dagen alltså ;_;;;<3333333333333333333333333

Så härlig! Varför kom svininfluensan ;_; utan den hade vi kanske haft en sån dag igen!

2009-10-18 @ 17:09:43
URL: http://kochel.blogg.se/
Postat av: Sofia

Alltså videon ;_;_; ih<33333333

2009-10-18 @ 17:22:13
Postat av: Niklas

förlåt

2009-10-18 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0