Måndag.

Tänkte bara säga att denna bloggen kommer att läggas på is, snart.
Den kommer att finnas kvar, men jag och Sofia har redan skapat en ny blogg, tillsammans, men den är under uppbyggnad och vi kommer inte gå ut med den officielt innan den är helt klar och vi är nöjda med den, så under tiden så är det denna som gäller fortfarande!

Tänkte också berätta att stövlarna jag köpte dagen innan jag stack till gbg har slitits så mycket att det inte kan vara möjligt att jag gjort det själv, utan att kvalitén sög.
Så idag tog pappa med sig mig och skorna till butiken och pratade till sig ett par nya stövlar! ♥
Mycket bättre kvalité och finare faktiskt, självklart var de lite (mycket) dyrare än de vi lämnade in, men pappa tyckte att dom var fina så han tyckte att vi skulle köpa dom till mig, jag blev faktiskt förvånad att han ville det.
Dessa är nu de dyraste skorna jag har i min ägo.
Jag vill knappt använda dom, men dom är så himla fina och pappa la ner så pass mycket pengar så det skulle kännas dumt om jag inte använde dom.
Pappa passade även på att köpa mig ett par nya leggings eftersom mina andra gått sönder lite, men faktiskt så är jag förvånad att han ville köpa så mycket åt mig nu, kanske har han märkt att jag varit lite nere?
Tack papi ♥

Mina är dock i lite bättre kvalité, lite kortare och har två "nitar" på skaftet.

Imorgon har jag en liten present till dig Sofia, vet inte om du vill ha den men om så är fallet så kan du bara ge tillbaka den!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag längtar efter att få se stövlarna, grr ;* <3. Men också den nya offical bloggen ;D. lite halv spänd faktiskt haha. Vad kan ni två ha kokat ihop!

Jag återskapade min blogg och jag har ändrat lite (musik, musikspelare och tagit bort inlägg och lagt till ett nytt inlägg,) haha x'D.



Jag älskar dig baby <3333

Kom hit snart, snabba dig!! ;_; <33 Saknar dig så in i helvetetetettetete <333

2009-10-19 @ 22:54:01
URL: http://vendour.blogg.se/
Postat av: Sosofofia

JAAAAAG VIIIIIILLE VEEEEERKLIGEEEEEEEN HAAAAAAAAAA DEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333333 TAAACK!

-*~sankyu~*- (eheh lol)



Heho älskar våran blogg, hatar min egen :D



Uh låtarna på nickes blogg... tog upp sidan utan att kolla först och ba ..... ...ja känner igen dettaaaaaaaa! Och så ba wosh så va de hanakimi ;_;<3

2009-10-20 @ 17:37:28
URL: http://kochel.blogg.se/
Postat av: Kim

Du får ta med dem hit så får jag se på dem ! :'DD

2009-10-20 @ 18:56:08
URL: http://endlessnoctune.blogg.se/
Postat av: Sara

dina skor var fina :D <3

2009-10-21 @ 12:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0