Lördag.

Okej, sånt här stör jag mig på ... ganska mycket faktiskt!

VARING VARNIG JA DET HANDLAR OM BÅDE BIG BANG OCH DBSK.

ѕσƒια ♥ robin säger (12:32):
AH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När ***** skrev på fejjanboken (som nellie säger lol) att hennes rum va fyllt me jaejoong (bara de är jobbigt!) då va de en som skrev "gud va alla ska gilla korea nu)... och ***** ba; ah ja har gjoert de ett tag... (ja ba yeah right beatch!) men ah.... så sa hon att det var ***** SOM STARTADE TRENDEN!!! NÄR HON BÖRJSDE GILLA BIGBANG!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG BA AAAAAAAKGI

(Som för övrig var typ... 2007 eller 2008?) Och vadå för jävla trend? hm..
Gillar inte ordet "trend" heller.. som att det skulle vara en trend att lyssna på dom och inte att man lyssnar för att det är bra? eller? ...
Tycker det är dumt att uttrycka sig så när de vet att folk lyssnat på dom sen de debuterade, ungefär!
Fattar inte vart de vill komma, vill dom reta upp folk eller tror dom seriöst att de var först? haha, så jävla dryga.
2006 började jag lyssna på dom tack vare Hanna, och innan de så hade jag lyssnat på dbsk nåt år, tack vare att någon hade gjort en "VS" video om dbsk och myv (av alla, lol)
Haha, och jag tänkte, aldrig att ett jävla pojkband är bättre? Men... jo ♥
Jag stör mig bara på att såna som dom ljuger och bara drygar sig och jag brode inte bry mig, men det är värsta monstret som kommer ut när jag läser sånt haha... :@@@@@!!!!
Det är inte ens kul så mycket som jag stör mig på sånt.

Kan inte folk bara vara dryga och sluta "tävla"!? Man är inte ett "bättre fan" bara för att man "lyssnar längst" eller "vet mest", blir så jävla irriterad... varför måste allt vara en jävla tävling? Det är inte ens kul att dbsk är mitt favoritband längre, allt är bara en jävla irriterande tävling när man pratar med andra om dom.

Jag kan inte ens skriva ett bra inlägg om detta, finns så mycket jag bara vill säga till de som håller på såhär och det blir bara rörigt.

Nej det här blir årets jävla DISS!!!



Har föresten en fundering på om inte Junsu i hemlighet är en tjej afterall, jag menar "Check out the booty on that blondie"
Klicka här hihi ♥

Kommentarer
Postat av: Niklas

jag såg bilderna på Jin eller jun från kat-tun haha. otroligt manliga bilder på honom ju haha :D

2009-10-03 @ 18:04:22
URL: http://vendour.blogg.se/
Postat av: petra

i'd tap that booteh.

2009-10-03 @ 21:01:53
URL: http://chewyfruits.blogspot.com/
Postat av: RunkarJonny

JAG TYCKER DU ÄR TÖNTIG MED DINA ORD!!!!!!! DU FÖRSÖKER VARA SÅÅÅÅÅÅÅÅ VUXEN!!!!!!!! DET ÄR SKIIIIIIIIIIIIT TÖNTIGT!!!!!!!!!!!!!! AH!!!!!!!!!!!!! Vad gör du sandra? Hoppas du har det bra, jag har det jättebra! :( Kram!



/ Din Sofias Robin

2009-10-04 @ 01:00:40
URL: http://Wank.com/more/more/more/more
Postat av: T S U K I I ♥

blö, håller inte med! :P

2009-10-05 @ 23:45:52
URL: http://tsukii.net.tc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0